3:55 PG | 0 Comments

12 TEKA-TEKI YANG BERPOTENSI KENE LEMPANG....

BERANI BERSUARA??? KENA LA WAT PERSEDIAANNYA...Haha3




1) Lubang ape
yang rasanye hangat,nikmat dan nyaman?

>Answer: LUBANGun pagi2, tarik selimut pas tu tido balik.


2) Minyak ape yang disukai oleh lelaki?

>Answer: MINYAKsikan pertandingan bolasepak Liga-M


3) Kuih ape yang bungkusnya di dalam, isinya di luar?

>Answer: Kuih salah bikin..


4) Binatang ape yang power dlm bab berKarate?

>Answer: Kuda belang.cube kira brape black belt dia ade.


5) Siape yang menemukan dompet kulit?

>Answer: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saya okey….


6) Nenek sape jalannya meloncat-loncat?

>Answer: Neneknye si katak


7) Kenape lelaki jarang kene penyakit anjing gila?

>Answer: Sbb lelaki ni kan 'buaya'…miaaahahahahaha


8) Ape persamaan Michael Jordan ngan Michael Jackson?

>Answer: Dua-dua tak kenal korang...muaahahahahah


9) Nak mencari sikit punye susah, bile dah dapat buang, ape bendanya?

>Answer: Tahi hidung…tahi telinga dan yang sama waktu dengannya….


10) Ape persamaan kain jemuran ngan telefon?

>Answer: Dua-dua kalau dah 'kringggggg' bole diangkat...


11) Kenape pokok kelapa kat depan rumah harus ditebang?

>Answer: Mestilah kene tebang, sape nak cabut pokok kelapa ...gile ape...hehehe


12) Knape gunung berapi tak slalu meletup?

>Answer: mana aku tau......miaaaahahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan